Driekoningen zingen

Op zaterdag 4 januari mogen alle koningen een lied komen zingen op De Hoogt. We zorgen voor een kleine verrassing en wat te drinken. Jullie zijn welkom tussen 14.30 en 16.00 uur.

Nieuwsbrief